istanbul escort

EĞİTİM YERİ : PERYÖN Akademi tarafından bildirilecek
EĞİTİM TARİHİ : PERYÖN Akademi tarafından bildirilecek
EĞİTİM SAATİ : 09:30 - 17:00
EĞİTMEN : PERYÖN Akademi tarafından bildirilecek

Katılımcı Profili

İK profesyonelleri, liderler ve geleceğin liderleri
Eğitimin İçeriği

Eğitim Sonunda Edineceğiniz Bilgi ve Beceriler

• Psikoloji biliminin örgütlere olan katkılarından, travma çalışmalarından ve klinik perspektiften yararlanarak profesyonel iş dünyasında insan yönetimine ait önemli metotlar öğreneceksiniz
• Paylaşılacak teorik bilgiler ile psikoloji alanında kendi sınırlarınızı görecek, kendi deneyimlerinizi ortaya çıkartarak yeni bilgileri içselleştirebileceksiniz., Yeni deneyimlerle öğretme fırsatı bulacaksınız
• Uygulamalar ile öğreneceğiniz metotları içselleştirerek uygulama adımlarıyla hızla günlük iş yaşamına adapte edeceksiniz.
• Psikoloji biliminin örgütlere olan katkılarından, travma çalışmalarından ve klinik perspektiften yararlanarak, insan yönetiminin bilinmeyenlerini öğrenecek, farkındalığınızı metodoloji ile destekleyerek iş hayatınıza değer katacaksınız.

Eğitimden Konu Başlıkları:

Temel Krizler
• Bireysel Krizler
• Grup/Takım Ölçeğinde Krizler
• Birey, Grup ve Kurum Deneyimleri
Krizler Sonrası Yaşamımız
• Dayanıklılık & Kırılganlık
• Krizden Öğrenilir mi? Krizler Bireyler, Gruplar ve Kurumlar için Nasıl Geliştirici bir Araç Olarak Kullanılabilir?
Krizlere Hazırlıklı Olmak
• Kontrol Edemediğimiz Krizlere Hazırlık
• Kontrol Edebileceğimiz Krizler için Alabileceğimiz Tedbirler
• Kurumsal Krizler
Kurumları Dayanıklı Kılan Liderler
• Zorlayıcı durumlarda lider davranışları
• Kurumun Özellikleri ve Gelişimi

Modül 1-A: Temel Krizler
a) Bireysel krizler
• Temel tanımlar, bedenimize, düşünce ve duygumuza etkisi
Nasıl tanımlanır, düşünce ve duygu dünyasını nasıl etkiler?
• Sorun, ne zaman ‘sorun’ olur?
• Demografik farklılıkların etkisi
Demografik farklılıklar ve algılar arasındaki ilişki

b) Grup/takım ölçeğinde krizler
• Bireyin ait olduğu sosyal gruplar
Ait olunan sosyal grup kaynaklı krizler nasıl tespit edilir?

c) Birey, grup ve kurum deneyimleri
• Aynı duruma farklı tepkiler neden ortaya çıkar ve nasıl yönetilir?
• Çatışma ve duygu yönetimi
Krizler Sonrası Yaşamımız (TPD)
a) Dayanıklılık ve kırılganlık
b) Krizden öğrenilir mi? Krizler bireyler, gruplar ve kurumlar için nasıl geliştirici bir araç olarak kullanılabilir?
Krizlere Hazırlıklı Olmak
a) Kontrol edemediğimiz krizlere hazırlık
b) Kontrol edebileceğimiz krizler için alabileceğimiz tedbirler
c) Kurumsal krizler
• Kurum kültürü, teknoloji, iletişim, yönetici değişiklikleri, şirket küçülme veya birleşmesi, performans ve yetkinlik değerlendirme gibi yaygın İK uygulamaları
Kurumları Dayanıklı Kılan Liderler
a) Zorlayıcı durumlarda lider davranışları
• Çalışanlarının ihtiyaçlarını anlamak
• Çalışanları motive etmek ve destek olmak
• Kurumda pozitif iklim yaratmak
o Güçlendiren liderlik
o Çalışanları güçlendirmek
o Kadın-erkek eşitliği, kadınları güçlendirmek ve yetkilendirmek
b) Kurumun özellikleri ve gelişimi

Eğitim Ücreti

PERYÖM Üyesi : ---TL
Katılımcı : --- TL
* Fiyatlarımıza %18 KDV eklenecektir.


Hemen Kayıt Ol