- Kurum Gelişim Programı Danışmanlığı
- Yönetim Danışmanlığı

Kurum Gelişim Programı Danışmanlığı

• Kurumun talepleri doğrultusunda hizmet konuları kapsamında danışmanlık yapılması
• İhtiyaç analizi
• Strateji geliştirme
• Süreçlerinin yapılandırılması
• Eğitim ve Gelişim Yönetimi
• Sistemlerin entegre edilmesi

Yönetim Danışmanlığı

Yönetim Danışmanlığı, bağımsız, bilgili ve deneyimli kişi veya kişiler tarafından özel, kamu ve diğer işletmelerde iş stratejisi, organizasyonel yapı, iş yapma yöntemleri alanlarındaki sorunların belirlenmesi, araştırılması ve uygun önerilerin yapılarak bu önerilerin uygulanmasında destek olmayı kapsayan hizmettir.

Yönetim Danışmanı Ne yapar ?

• Müşteriye bilgi sağlar,
• Müşterinin sorunlarını çözer,
• Sorunun yeniden tanımlanmasını gerektirecek bir değerlendirme yapar,
• Bulgular çerçevesinde önerilerde bulunur,
• Müşteriye önerilerin uygulanabilmesi için destek sağlar,
• Müşteri çalışanlarının, önerilere katılmasını ve önerileri sahiplenmesini sağlar,
• Müşterinin benzer sorunları çözebilmesi için gerekli bilgi, deneyim ve eğitimi sağlar,
• İşletmenin verimliliğini kalıcı olarak arttırır.

PERYÖN olarak Yönetim Danışmalığı’nın ilke ve etik kurallarına bağlı kalarak, şirketler için değer yaratma sürecini oluşturmayı planlamaktayız.

Detaylı bilgi için ;

 

PERYÖN Akademi’nin sektördeki bilgi birikimini sizlerle paylaşarak kariyerinize katkıda bulunabilmek umuduyla,